Friday 25 March 2011

Hospital Permai

Apakah kelebihan Hospital Permai....untuk pengetahuan umum Hospital Permai adalah sebuah institusi untuk orang yang terlebih bahagia...dan terlebih nakal...Saya terfikir mahu masuk ke sana di atas dasar perangai saya yang sama seperti mereka..huhuhu~...gurau je..Okay....sekarang apa nak buat pun,,tidak tahu la....sekarang pun sudah mula bz...exam sudah dekat..tapi hati masih rilek...cool...mcm cool blog..hahahha...kadang-kadang,,,sedang-sedang...jarang-jarang...buka blog ini..Banyak yang hendak diceritakan di dalam blog ini....tapi...TANYA SAMA HATI...belum mengizinkan lagi untuk mencerita dan mengupas lebih lanjut..cerita suka-duka...liku-liku kehidupan yang dimamah usia ini..uhuhu...



Ini Kawan-kawan saya yang tidak lama lagi akan memasuki di Hospital Permai yang memang Bahagia habis!!!


Dari kanan : Isnur,Kemah Keming, Najdi, Ari, Ustaz FAdlaN, FaiZ KelaTe, Bilal Anas, Ustaz Farhan, SOpah, dan yang snap gambar ini Awe..semua saya letakkan nama lelaki...sebab nama perempuan saya LUPA..ingat pun yang kenal-kenal aje..heheeheh..jgn marah ye..kaum HAWA..huhu....


p/s : kadang-kadang perasaan kita ini tidak menentu..kadang-kadang diri rasa dihargai..kadang-kadang tidak dihargai..tapi kita mesti wajib ingat.bahawa..kita sentiasa berada di bawah penjagaanNya..ingatlah wahai kawan-kawan.,,ye......menulis dan terus menulis....cayOk2~~

No comments:

Post a Comment