Tuesday, 15 March 2011

MAP 14 KTHO

Malam semalam adalah dinner Kolej Tun Hussein Onn......dengan tema Moden Akustika...memang bergaya semua orang masa malam itu,,dengan berpakaian ala-ala artis...tapi apa-apa pun akulah yang paling sempoi...pakai baju melayu, seluar slack..ala-ala macam radhi OAG, dengan bawak bendera Malaysia.....semangat anak Melayu..huhuhu...orang ingat aku nak sambut Hari Merdeka...dengan songkoknya...hahahahha....apa-apa pun malam tadi memang seronok la...dengan pembukaan dari kumpulan hip hop mane entah..tapi boleh tahan la..hebat jugak diorang menari...selepas itu mulalah ucapan dari pihak tertentu...aku memang lapar tahap dewa dah..tunggu diorang habis berucap..baru boleh makan...


selesai sudah mereka berucap..sekarang masa untuk aku dan semeja aku memakan apa yang terhidang di atas meja,,,memang sedap la..makanan catering itu,,hihihihi....sudah selesai makan-makan,,,dihidangkan pula dengan persembahan dari kumpulan TILU...lagu diam-diam..ha...waktu ini lah..dengan gaya radhi OAG...aku bagi bunga hidup kat perempuan itu,,bukan aku mengatal ok...aku dipaksa..hahahhaha...untuk beranikan diri bagi bunga...apa lagi..bagi jela...



~Aku, Azri dengan Isnur~


lepas majlis itu......aku pun bersurai....so macam itu jela..cerita..MAP yang ke-14 KTHO..memang terbaiklah...aku bannga dengan kamu..tapi..apa-apa pun program..kita jangan lupa...masih ada yang tengah susah waktu kita bergembira....masih ada lagi yang memerlukan bantuan kita diluar sana..ingatlah..ae...berseronok pun ada tahapnya..bukan berseronok semata-mata untuk mendapat glamour~

No comments:

Post a Comment